Kliknij po Koszulki GlobalTrance.pl
Dzisiaj jest śr 27 maja, 20 01:18


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw 21 lut, 08 00:13 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Zabrze
jescze troche jeszcze troche sese ;P zobaczymy co tam elita zmotała na konkurs ;) :P

_________________
phpBB [audio]


Facebook Fan Page
Mixcloud



Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw 21 lut, 08 13:14 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Gdańsk
No ja tez nie moge sie doczekac bo studia juz skonczylem i z checia cos wieczorkami bym posluchal nowego ;)

pozdr. :haha:

_________________
http://www.mixcloud.com/theeyedj
http://www.soundcloud.com/theeyedj


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw 21 lut, 08 15:37 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Kłodzko
Dużo ostatnio trenowałem :) No i nie pozostaje mi nic innego jak wysłanie secika na konkursiwo :) Wiem, że i tak nie zajmę żadnego miejsca, ale co mi tam :D Sama satysfakcja uczestniczenia w takim fajnym projekcie daję niesamowitą energie!

A u mnie będzie minimalowo i trance'owo :D Coś na pewno się wymyśli :P

_________________
Trance Will Never Die...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt 22 lut, 08 15:24 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Żory
Ja wysłałem amatorskiego seta bo gram zaledwie z pół roku na domowym sprzęcie, i nie powinno być źle :) czekam na timetable.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob 23 lut, 08 19:49 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Głogów
Moje zgłoszenie również poleciało.. Generalnie jestem z siebie zadowolony, jedyny problem to czysto techniczna awaria kabla, stąd momentami są dziwne wrażenia przeskoków.. walczyłem z tym i 3 razy nagrywałem ale nic nie pomogło, więc musi zostać jak jest ;]

_________________
"I think that making minimal music is similar to draw by black-and-white pencil. You don't have colours and therefore it's very important to feel the shadows."

http://myspace.com/fakkear
http://fakkear.mixntrix.net


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob 23 lut, 08 21:11 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Kłodzko
Mi z kolei troche soft nawalał, ale też nie wyszło najgorzej. Bardziej powinien liczyć się dobór kawałków :) A i tak po Tobie Manipulator dużo się spodziewam bo dobry jestes

_________________
Trance Will Never Die...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob 23 lut, 08 21:16 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: never mind
a ja tam grałem jak zwykle z programu na kompie !! i tez sie ciesze, bo to hobby i dobra zabawa, mam nadzieje ze mój deepek przypadnie do gustu sluchaczom :) pozdro elita :doubt: :doubt:

_________________

Only Electronic Sound ~ And Never Forget << Dino Fakesch



http://www.myspace.com/deeevv



Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob 23 lut, 08 21:24 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Kłodzko
Cytuj:
! i tez sie ciesze, bo to hobby i dobra zabawa


Wychodzę właśnie z takiego założenia. Zbyt wiele nie oczekuje, bo przecież są dużo bardziej doświadczeni ode mnie ;]

Na czym kleiłeś deeev?

_________________
Trance Will Never Die...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob 23 lut, 08 21:31 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: never mind
Mores nie lubie o takich rzeczach gadać... klepałem sobie na kompie, od 1 edycji tak jadę, tyle moge napisać... :P

[ Dodano: Sob 23 Lut, 08 21:39 ]
ej wbijajcie do mnie na myspace'a jak chcecie: oto linkasek >> http://www.myspace.com/deeevv << :beated: :D

_________________

Only Electronic Sound ~ And Never Forget << Dino Fakesch



http://www.myspace.com/deeevv



Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 24 lut, 08 16:38 
Globalowicz

Lokalizacja: Prochowice
Moj set tez juz poszedl ;) juz niedlugo line up i timetable :P hhee
pozdro


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn 25 lut, 08 16:01 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Opole
Ok Secik gotowy ale troche nie tak jak mialo byc. Ale zresztą liczę na dobrą zabawe :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn 25 lut, 08 19:49 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Łódź
Witam wszystkich konkursowiczów i jak to w moim przypadku stało się tradycją wysłałem również secik. Czekamy na wyniki konkursu i przede wszystkim dobrą zabawę :P. Pozdro 4 All :)

_________________
My Best 5 :

1. C-QUENCE - Far Away
2. BART CLAESSEN - Playmo (2nd Play)
3. PRIMATE C - Be Free With Your Love (Duderstadt Uplifting Remix)
4. HYDROID - Greek Trick (Original Mix)
5. VISION84 - Highway Central (Original Mix)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw 28 lut, 08 12:28 
Administrator
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Kraków
Przypominam, że dzisiaj ostateczny dzień wysyłania setów! Na zgłoszenia czekamy do godziny 24 tak więc osoby, które zostawiły to na ostatnią chwilę niech lepiej sie śpieszą! :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw 28 lut, 08 22:19 
Globalowicz

Lokalizacja: Prochowice
no i zoastalo juz niewiele czasubo raptem troche ponad godzina. Czekamy na time table :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw 28 lut, 08 22:24 
Administrator
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Kraków
Time-Table będzie najprawdopodobniej jutro :) Rozmawiałem właśnie z KAZO i wychodzi na to, że będzie pobity rekord nadesłanych setów. W ciągu zaledwie 3-ech godzin przyszło 7 setów. Czyli jutro time table i w niedziele ruszamy z emisją! :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw 28 lut, 08 23:29 
Administrator
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Gdańsk
Dokładnie, TT będzie jutro, a sety nadal nadchodzą, czyli standardowo na ostatnia chwilę ;)

Od niedzieli zaczynamy :D

_________________
Siła!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
cron


Powered by GlobalTrance.pl © 2007-2012