Kliknij po Koszulki GlobalTrance.pl
Dzisiaj jest śr 25 lis, 20 11:17


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Time Table & Komentarze
Post: sob 11 sie, 07 23:08 
Administrator
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Gdańsk

Time Table Global Trance DJ Competition 002


<CENTER><TABLE BORDER="0" width="600"><TR><TD width="50%" valign="top">Niedziela 12.08.2007
18:00 D_G Project
19:00 Dave 84
20:00 Sebvantech
21:00 The Eye
22:00 Calderon

Poniedziałek 13.08.2007
18:00 Cortinez
19:00 Goly
20:00 Maly
21:00 Matt Tears
22:00 Patricki Driver

Wtorek 14.08.2007
18:00 Ethe R
19:00 Aspect
20:00 Xtreme
21:00 Sunriser
22:00 Equalibrium

Środa 15.08.2007
18:00 Chris Garrett
19:00 Raptorek
20:00 Dj Omega
21:00 Martin Croppy
22:00 Bartek Fmowski
</TD><TD width="50%" valign="top">Czwartek 16.08.2007
18:00 LucasRose
19:00 djdanx
20:00 mosadowsky
21:00 Creator
22:00 InaVal

Piątek 17.08.2007
18:00 Vexilium
19:00 Thomas-K
20:00 Mike Noir
21:00 Marrel
22:00 CJ Seven

Sobota 18.08.2007
18:00 Ferson
19:00 Q-Naro
20:00 TB
21:00 4Rest
22:00 Ethude

Niedziela 19.08.2007 Wyniki
16:00 MaTTi (rnb_mix) [set specjalny]
17:00 Miejsce 5
18:00 Miejsce 4
19:00 Miejsce 3
20:00 Miejsce 2
21:00 Nagroda Publiczności
22:00 Miejsce 1
</TD></TR></TABLE></CENTER>

<hr color="#d1d7dccol" >
Link do radia: http://www.globaltrance.pl/listen.pls
Serwer zapewnia firma flusso.pl - Twój wizerunek w sieci.

Tracklisty do setów
Sety do ściągnięcia


Nagroda publiczności:
Swoje głosy możecie oddawać za pomocą maila, na adres gtdjc002@globaltrance.pl Głosy będą zbierane od godziny 23:00 dnia 18.08, do 12:00 dnia 19.08. W treści maila proszę podać nazwę seta wg Ciebie najlepszego, oraz swój nick z Forum (jeśli jesteś zarejestrowany).

Nagroda specjalna by Juma:
Set wytypowany przez Jume, będzie guestmixem w jego audycji Eternal Trance w radiu Revolusic.com. Gośćmi w Eternal Trance byli już m.in Joni Ljungqvist, Peter Dubs, Sunny Lax.

W czasie emisji setów zapraszamy wszystkich serdecznie na nasz IRC Chat znajdujący się tutaj by wspólnie komentować lecące w danej chwili sety i wspólnie spędzić czas z grającymi i oceniającymi.

_________________
Siła!


Ostatnio zmieniony sob 18 sie, 07 17:27 przez KAZO, łącznie zmieniany 21 razy

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 12 sie, 07 00:40 
Globalowicz

Lokalizacja: Polska
Będe niezmiernie szczęśliwy jak będe mógł słuchać :bad: Teraz rzadko bywam w domu :(

_________________
[center]Keep Trance Alive[/center]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 12 sie, 07 01:01 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Kartuzy
A ja na pewno nic nie przegapie. Faktycznie szybko ten rozkład się pojawił :haha: .

pozdrawiam all

_________________

http://www.myspace.com/depthide



Ostatnio zmieniony ndz 12 sie, 07 01:29 przez Depthide, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 12 sie, 07 01:42 
Administrator
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Kraków
Każdego dnia w czasie emisji setów zapraszamy Was do nas na IRC Chat by wspólnie komentować sety. Podziękowania dla Luke'a Blanc'a za zrobienie dla nas jingla oraz dla KAZO i yapera za przygotowanie regulaminu, time table, sprawy techniczne i opiekę nad całym konkursem. Mam nadzieje, że do zobaczenia jutro na czacie. Pozdrawiam i życzę powodzenia wszystkim biorącym udział. :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 12 sie, 07 05:56 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Śrem
jakie kryteria byly brane pod uwage przy ustawianiu time table?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 12 sie, 07 08:18 
Globalowicz

Lokalizacja: Ostrów Wlkp
num i znowu mam silna ekipe w grupie ;) hehehe
pozdrawiam rywali ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 12 sie, 07 09:05 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: m//Andrychów
Mam nadzieje nie przegapić. Bardzo pozytywnie, że wszystko tak szybko wystartowało :) Ciekawe jaki repertuar dobrali sobie uczestnicy, suru co godzinę? :P

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 12 sie, 07 09:12 
Administrator
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Gdańsk
djgoly pisze:
jakie kryteria byly brane pod uwage przy ustawianiu time table?

Żdane :P Żeby było sprawiedliwie kolejność i miejsce w TT było losowane :)

_________________
Siła!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 12 sie, 07 09:38 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Hajfa
KAZO mój nick napisz z małej, bo z dużej lipnie wygląda :P ;)

_________________

Una Hamm. Progressive is dead :(


Obrazek



Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 12 sie, 07 09:43 
Globalowicz

Lokalizacja: Jawor
buu...w Sobote leci mój set :(
będe w glogowie u kumpla na wekendzie
posluchamy u niego :D
pozdrooss ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 12 sie, 07 10:38 
Administrator
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Gdańsk
mosad pisze:
KAZO mój nick napisz z małej, bo z dużej lipnie wygląda :P ;)

Z małej będzie wyglądać tak samo :P

_________________
Siła!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 12 sie, 07 12:11 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Kraków
eno w weekend powinniscie odpucic wiadomo ze niektorzy graja a inni ida na imprezy:/

_________________
http://www.facebook.com/qnaro
http://www.facebook.com/kunarski


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 12 sie, 07 12:19 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Koszalin
Q-Naro pisze:
eno w weekend powinniscie odpucic wiadomo ze niektorzy graja a inni ida na imprezy:/


w niedziele ? :P a poza tym imo jest wlasnie dobrze to zrobione nie ma za duzo setow na raz itp itd a mamy ograniczony czas na przeprowadzenie konkursu bo do 18 Sierpnia (czy tam do 19) bo 25 Sierpnia odbedzie sie juz event w Sensegenerate.FM i sety musza byc znacznie wczesniej u nich na serwerach w razie "w"

_________________
MySpace


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 12 sie, 07 13:21 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Polkowice [dol.]
Ok, zapowiada sie mega ciekawie widze druga odslona przyciagla wieksza rzesze zainteresowanych, sluchamy, oceniamy:)

_________________
Techno Techno Techno


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 12 sie, 07 15:39 
Globalowicz

Lokalizacja: Ostrów Wlkp
imprezy sa zawsze w soboty albo w piatki ;P a nie w niedziele ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 12 sie, 07 16:00 
Globalowicz

Lokalizacja: Lublin\Dęblin
No pieknie pieknie ;) Widze uczestnikow jak lodu :D Ale to dobrze... bedzie zdrowsza rywalizacja.

Uplifting Trance górą ;)

_________________
TB presents - Trance Connection
Radioparty.pl k TRANCE !


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 12 sie, 07 16:19 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Koszalin
TB pisze:
Uplifting Trance górą ;)


n/c

_________________
MySpace


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 12 sie, 07 17:05 
Administrator
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Kraków
No i wystartowaliśmy \o/ http://www.globaltrance.pl/listen.pls
Zapraszamy wszystkich na czat oraz do komentarzy i głosowania drogą mailową na nagrodę publiczności :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 12 sie, 07 23:06 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Zabrze
widze ze nawet ja jestem na timetable xD no aj wrocilem to bedzie sie dzialo
;) bede sluchac napewno wiekszosci : ) pozdro

_________________
phpBB [audio]


Facebook Fan Page
Mixcloud



Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 12 sie, 07 23:19 
Globalowicz

Lokalizacja: Polska
lol, ja myślałem, że dzisiaj 11 :| :|. No pięknie... :/

_________________
[center]Keep Trance Alive[/center]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
cron


Powered by GlobalTrance.pl © 2007-2012