Kliknij po Koszulki GlobalTrance.pl
Dzisiaj jest wt 07 kwie, 20 10:36


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn 21 maja, 07 17:37 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: KRK / OSTR
Noo Q-Naro mocno zapoczątkował drugi dzień zmagań :)
Wysoko postawiona poprzeczka imho :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn 21 maja, 07 18:06 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: tomaszow lub
Q-Naro - początek całkiem całkiem, końcówka seta zupełnie nie w moich klimatach, dlatego powstrzymam się od komentarzy. całość na pewno poprawna technicznie - "poprawna" bo nie znam sie na tyle i musze byc powsciagliwy w komentarzach :)
na pewno fajny set, dobry na impreze :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn 21 maja, 07 21:19 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Gdańsk
No moim zdaniem wszystkie sety sa b.dobre ale jesli mialbym wybierac najlepsze z poszczegolnych dni to bylyby to: Mike Noir oraz Dragon chociaz pozostale tez byly ciekawe :haha:

pozdr.

_________________
http://www.mixcloud.com/theeyedj
http://www.soundcloud.com/theeyedj


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn 21 maja, 07 21:57 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Karlsruhe / Elblag
....uuuu.....bedzie ciezko wybrac pierwsza piatke....ale to dobrze, przynajmniej mamy niezly konkurs!! :victory:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn 21 maja, 07 22:23 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: z domu :P
Ostra rywalizacja. Ja już posiadam wstępną listę z dwóch dni :)
Zobaczymy co pokażą następni dje :bye:

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt 22 maja, 07 11:28 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Jaworzno
Chyba sobie wezme urlop. Bo idąc do pracki na 18:30 to nawet niewiem jaki jest poziom tego konkursu. Ale chyba tak jak przypuszczał jak na tego typu zmagania to poziom jest dosc wysoki. Pozdro. Zabieram się do ściągania setów z poniedziałku.
Mam nadzieje, że najlepszą piątke (wiosny) usłyszymy raz jeszcze. Najlepiej w sobote albo niedziele.Pozdrawiam Wszystkich Uczestników, Słuchaczy i Jury.

_________________
http://www.clubbers.pun.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt 22 maja, 07 14:23 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Karlsruhe / Elblag
dj greco pisze:
Mam nadzieje, że najlepszą piątke (wiosny) usłyszymy raz jeszcze. Najlepiej w sobote albo niedziele.


...napewno w niedziele, bo tego dnia oglosze wyniki...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr 23 maja, 07 09:01 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Jaworzno
Bardzo dobry secik > Twister'a <do Super Nature było świetnie.Jak narazie najlepszy set tego eventu.

_________________
http://www.clubbers.pun.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr 23 maja, 07 17:43 
Globalowicz

Lokalizacja: Lubin
dzieki dj greco :)

Pozdrawiam :)

_________________

Obrazek

Chcesz mi pomóc??
Obrazek



Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw 24 maja, 07 10:15 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Jaworzno
Dzisiaj najważniejszy dzień. Z dwóch powodów. Pierwszy to to że to już ostatni dzień zmagań a drugi powód to taki iż o 21 mój secik poleci w eter.
Ś R O D A
Kapitalny set Ferson'a.Na początku klimat Sander van Doorn'a.Potem remiksik Blake Jarrella bardzo lubie słuchac jego remiksów.Końcówka też jak najbardziej udana dzięki Toca - Miracle (Durand). No i tymsamym mam już cztery typy.

_________________
http://www.clubbers.pun.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw 24 maja, 07 11:55 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Zielona Góra
Po track liście przedstawionej przez dragona przyszedł czas na przesłuchanie seta i wystwienie przeze mnie opinii.

Pierwszy utwór z seta to Machup ( fanem nie jestem) "Seven So Serene Cities" rozpoczyna się on wokalem, który kojarzony jest przeze mnie z afrykańskim kontynentem i z występującymi tam plemionami. Połącznie "So Serene" z "Seven Cities" Solara Stone ożywiło ten utwór. Następnie głębia trance.. polski wałek "Maternal Love" chłopaków z Wrocka. Gitara elektroniczna, która stworzyli wklejając w środek utworu daje kapitalny efekt!.. Brawo! Płynąc dalej przez seta można ze śmiałością podniść ręce w górę bo oto Breakfast!! ze swoim geniuszem posuwa się do stworzenia bardzo dynamicznej produkcji jaką jest "Descant Of Sunset"i w tym momencie cały set nabiera nieprawdopodobnego rozpedu. Dokłanie w połowie seta kolejny polski akcent, tym razem jest to interpretacja "Forever Searching" Adama Nickya. Nasz trancowy Adaś wyskoczył niczym Małysz, jest już doskonale znany w owym światu. Na tej kompilacji znajduje się równiez nigdy nie wydany a jakże cudne brzmienie Hydroida "Realm Of Light". Końcówka to równie piekne utwory "Hope" boska "Cassiopeia" ! Lexa & Midway - Cobra.

Cała kompilacja świetnie skręcona!! Dragon wykozystaj talent bo w przeciwnym wypadku będę zmuszony wjechać do Polkowic i zrobić tam porządek

_________________
ObrazekObrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw 24 maja, 07 22:29 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Polkowice [dol.]
Dzieki wszytskim za mile 5dni ;] i wspolna zabawe dyskusje, wedle mojego uznania zaden set mnie jakos specjalnie nie zachwycil choc wyroznic moge q-naro, mike noira i jumy to wsyztsko dzieki i bez odbioru....

_________________
Techno Techno Techno


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw 24 maja, 07 22:58 
Administrator
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Kraków
Ja również dziękuje serdecznie wszystkim, którzy nadesłali swoje sety i którzy odwiedzali naszego irca by podyskutować na tematy muzyczne i nie tylko :D Do soboty jury ma nadesłać badboyed'owi swoje typowania a on w niedziele wyłoni pierwszą piątke oraz wygranego tej edycji... Nastąpi to trochę w nietypowy sposób bo w niedziele od godziny 17tej bez wcześniejszego zdradzania werdyktu puścimy sety w kolejności zajmowanych miejsc tj zaczynając o 17tej... 5te miejsce, 18 - 4te, 19- 3ecie, 20 - 2gie, 21 - 1sze :) Tak więc dopiero o godzinie 21szej dowiecie się kto jest zwycięzcą i wtedy też umieścimy oficjalne wyniku tu jak i na forum :) Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje w imieniu swoim oraz ekipy GT !!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt 25 maja, 07 00:38 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: KRK / OSTR
Uhh moje wyniki już poszły, ale muszę powiedzieć że miałem poważny dylemat komu przyznać jakie punkty, no i niestety nie wszystkich nagrodziłem których bym chciał. W każdym bądź razie chciałbym powiedzieć, że jak dla mnie konkurs stał na wysokim poziomie, mimo że nie wszystkie sety były doskonałe technicznie, ale wiadomo, niektórzy dopiero zaczynają grać, a inni już się tym zajmują parę lat i z tego względu bardziej klimat stworzony w secie oceniałem, a strona techniczna miała drugoplanową rolę, aczkolwiek nie pozostawała mi obojętna :) Także pozostało mi czekać na wyniki no i kolejne wydanie konkursu :)

Dzięki wszystkim za ten massive show :D

PZDR


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt 25 maja, 07 15:19 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Gdańsk
No to musze przyznac ze fajny pomysl z tym ogloszeniem wynikow :)
Mam nadzieje ze kolejna edycja bedzie jeszcze ciekawsza i jeszcze bardziej zacieta bo ta byla na prawde bardzo fajna i na wysokim poziomie :)

pozdr.

_________________
http://www.mixcloud.com/theeyedj
http://www.soundcloud.com/theeyedj


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob 26 maja, 07 02:25 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Kraków
konkurs - naprawde wysoki poziom, chlopaki postawili poprzeczke naprawde wysoko, wspaniale sie tego wszystkiego słuchało, nie wazne czy ktos wygr czy nie. Jak dla mnie wspaniałe 4 dni przy super muzyce. Gratuluje wszystkim startujacym - było super :)

_________________
http://www.facebook.com/qnaro
http://www.facebook.com/kunarski


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 27 maja, 07 11:54 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Jaworzno
Q-Naro dokładnie tak jak muwisz.Niby bcicho było na forum. A z dnia na dzień w trakcie grania setów było coraz cieplej. Aż do dziś, do poznania ostatecznych wyników.Mam pytanie odnośnie edycji 001 (LATO)czy to będzie lipiec czy sierpień.Sorki ale niemoge sie doczekac żeby coś fajnego wykręcic na Reloopku na wakacje.

_________________
http://www.clubbers.pun.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 27 maja, 07 12:46 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Karlsruhe / Elblag
...i WSZYSTKO JASNE!!!!

Zapraszamy wszystkich na chat oraz do słuchania dzisiejszej finałowej audycji, ktora zacznie sie o godz. 17:00 (to tak jeszcze raz dla przypomnienia).

GT DJ Competition Results LIVE: http://www.globaltrance.pl/listen.pls

GT CHAT na IRC: http://globaltrance.pl/chat/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 27 maja, 07 14:24 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Sosnowiec
Mimo że nie mogłem wysłać swojego seta to z chęcia posłucham :)

_________________
Vexilium @ Facebook


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt 06 lip, 07 14:16 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Sopot
Witka , jestem tutaj nowy i nie zabardzo sie orientuje czy mozna jeszcze jakos dorwac cale sety zeby je przesluchac?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
cron


Powered by GlobalTrance.pl © 2007-2012