Kliknij po Koszulki GlobalTrance.pl
Dzisiaj jest czw 28 maja, 20 01:38

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Hubert Jasiński (ProLogic Music)
Moderator
Awatar użytkownika

Z wielką przyjemnością oddajemy dziś Waszej lekturze wywiad z właścicielem polskiego labela ProLogic Music, Hubertem Jasińskim, który zgodził się odpowiedzieć na kilka naszych pytań. Poniższy tekst z pewnością zdradzi Wam kilka faktów dotyczących działalności labela, o których mogliście nie wiedzieć. Życzymy przyjemnej lektury!

Hubert Jasiński (ProLogic Music) w wywiadzie dla GlobalTrance.pl

Obrazek

Offline Wyświetl profil  

Tytuł: Re: Hubert Jasiński (ProLogic Music)
Globalowicz
Awatar użytkownika

Co różni polską dystrybucję od zagranicznej, z oryginalnego labela? Nie wiem czy nie wypadałoby zrobić sklepu internetowego ProLogic z katalogiem płyt. Czy wszystko musi być przetłaczane na nasz rynek?

Pytam się, bo jestem laikiem i chciałbym, aby ktoś poszerzył tą wiedzę.

Z jednym się mogę zgodzić - ludzie nie mają hajsu na płyty bo na żarcie czasem im nie wystarcza. Pensje w wieku 18-26 nie są za wysokie, a to jest raczej target takiej muzyki. Dlatego lepiej kupić auto, wybrać się na dysko, a i posłuchać można z youtube.

Pozdro i czekam na Ad6! O ile będzie...

Ostatnio zmieniony sob 23 sie, 14 16:25 przez Stijan, łącznie zmieniany 1 raz

Offline Wyświetl profil  

Globalowicz
Awatar użytkownika

Cytuj:
Tutaj nie ma chyba żadnej tajemnicy. Armin Van Buuren, Tiësto, ATB czy Dash Berlin, to wiodący artyści EDM w naszym kraju. Są to marki, które wiele lat pracowały na swój sukces. Ludzie przywiązują się do nazwisk i pomimo wszechobecnej krytyki wiedzą, że te nazwiska zawsze dostarczą im wysokiej jakości rozrywkę. Dodatkowo, trzeba wziąć pod uwagę inny aspekt. Wieloletni staż na rynku muzycznym buduje olbrzymie społeczności fanów, które zawsze będą wspierać swoich ulubionych artystów, bez względu na muzykę jaką tworzą.