Kliknij po Koszulki GlobalTrance.pl
Dzisiaj jest pt 19 lip, 19 15:09


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Nagrodę
Czas głosowania minął wt 17 sie, 10 19:49
Raven 24%  24%  [ 8 ]
Sucharski 6%  6%  [ 2 ]
7 Clouds 18%  18%  [ 6 ]
Tranal & Depress 24%  24%  [ 8 ]
Nightshift 6%  6%  [ 2 ]
Greg Nocca 6%  6%  [ 2 ]
Tom de Sied & Emil Boer 0%  0%  [ 0 ]
Imperfect Hope 3%  3%  [ 1 ]
Neptun 505 3%  3%  [ 1 ]
Eugene Karnak 12%  12%  [ 4 ]
Liczba głosów : 34
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz 01 sie, 10 20:51 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Katowice
7 Clouds pisze:
Przecież nie każdy siedzi 24h/7 na komputerze ;)

Ale coś koło tego :P

_________________
#techno


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 01 sie, 10 22:25 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Białystok
Łukasz Dzwonek pisze:
7 Clouds pisze:
Przecież nie każdy siedzi 24h/7 na komputerze ;)

Ale coś koło tego :P

niektórzy nawet dłużej (przykład tibijczycy :D)

_________________
...to share and to increase the love, to let the soul speak through the music, is a feeling which can hardly be described with words...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn 02 sie, 10 09:07 
Globalowicz

Lokalizacja: Wrocław
No wiem. Znam kilku takich :D Tylko nie wiem co trzeba mieć w bani haha

_________________
http://www.myspace.com/7cloudsmusic


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn 02 sie, 10 14:23 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Zabrze
7 Clouds pisze:
No wiem. Znam kilku takich :D Tylko nie wiem co trzeba mieć w bani haha
muzyczne rycie trzeba miec , i nieokiełznana nature bycia jak najblizej muzyki ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn 02 sie, 10 20:15 
Globalowicz

Lokalizacja: Wrocław
MarioTranal pisze:
7 Clouds pisze:
No wiem. Znam kilku takich :D Tylko nie wiem co trzeba mieć w bani haha
muzyczne rycie trzeba miec , i nieokiełznana nature bycia jak najblizej muzyki ;)


To można mp3 brać ze sobą :D Chyba, że mówisz o produkcji ;)

_________________
http://www.myspace.com/7cloudsmusic


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt 03 sie, 10 10:21 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Zabrze
7 Clouds pisze:
MarioTranal pisze:
7 Clouds pisze:
No wiem. Znam kilku takich :D Tylko nie wiem co trzeba mieć w bani haha
muzyczne rycie trzeba miec , i nieokiełznana nature bycia jak najblizej muzyki ;)


To można mp3 brać ze sobą :D Chyba, że mówisz o produkcji ;)

Jak najbardziej o produkcje mi chodziło ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt 03 sie, 10 16:19 
Globalowicz

Lokalizacja: Wrocław
A to już co innego ;)

_________________
http://www.myspace.com/7cloudsmusic


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt 03 sie, 10 19:53 
Administrator
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Kraków
Ankieta gotowa. Swoje głosy (maksymalnie 3) oddajemy przez następne dwa tygodnie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt 03 sie, 10 21:29 
Globalowicz

Lokalizacja: Wrocław
Tranal & Depress - zdecydowany zwycięzca ;) Kawał dobrej roboty ;) Należy się 1 miejsce ;)
Greg Nocca - Też remix godny uwagi ;) Zdecydowanie dwoje faworytów ;)

_________________
http://www.myspace.com/7cloudsmusic


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr 04 sie, 10 09:44 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Zabrze
Feles nie wiem czy nie byłoby lepiej umiescic jakiegos info w newsach o tej ankiecie. Całosc troszeczke juz nam wygasła , przydałoby sie to jakos odswiezyc ;)

PS: 7 Clouds dzieki za miłe słowo :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr 04 sie, 10 15:34 
Administrator
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Kraków
Będzie news. Może nawet dzisiaj :-)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt 06 sie, 10 00:01 
Globalowicz

Lokalizacja: Poznan
Czekałem i czekałem na te odsluchy i są:) Zdecydowanie podoba mi sie rmx Sucharski Aka Sacha i Tranal & Depress Good job :) Keep doing!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt 06 sie, 10 09:45 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Zabrze
Feles dostajesz BANA , oprocz tego masz zakaz wikłania sie w stosunki damsko-meskie
oraz degustacji napoi wyskokowych :D:D jesli o imprezy tematyczne chodzi , tu rowniez bedzie godzina policyjna hahaha


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 08 sie, 10 10:50 
Globalowicz

Lokalizacja: Gliwice
faktycznie news by sie przydał bo cała idea konkursu mocno wygasa.

_________________
http://www.soundcloud.com/kamildepress

http://www.myspace.com/tranaldepress
http://www.myspace.com/kamildepress


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn 09 sie, 10 16:28 
Administrator
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Kraków
News wrzucony: http://www.globaltrance.pl/Czytaj,Szcze ... 286,0.html


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt 17 sie, 10 20:09 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Lubin
Hahh... :P Wiedziałem, że Raven będzie I-szy :) , ale chyba remis jest, bo Tranal & Depress tyle samo głosów co Raven dostał :D

A moi TOP 3 ,,producenci" :) to:
I miejsce - Nightshift Remix (strasznie mi się podoba ta nuta, od razu ciary dostałem, jak to usłyszałem :D z tego co mi się wydaje to gatunek: progressive house :P )
II miejsce - Raven Remix (hmmm... długo się musiałem zastanawiać, czy ten rmx, czy remiks nighshift'a dać na 1-sze miejsce :P Ale jednak dałem go na drugie :P Bardzo energiczny wałek, fajnie zrobiony i wgl .... GOOD!!! :D )
III miejsce - Eugene Karnak Remix (numer na pewno gorszy od dwóch ,,moich pierwszych" :) Ale też się trzyma na poziomie. :) )
Wyróżnienie dałbym rmx'owi : Imperfect Hope Rmx :)

To tyle :P

A jak wy uważacie??? Kto zasłużył na miejsce w podium ???
:)

PS: Jestem bardzo zadowolony z tego, że na Naszym Forum są takie konkursy. To idealna okazja dla ,,Młodych Talentów" na poznanie światowej sceny klubowej i wgl . (Ciekawe, który z uczestników jest najmłodszy :D ) Prezentujecie wysoki poziom, tak trzymać, i mam nadzieję, że kolejne konkursy będą ;)

ŻYCZĘ WAM WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, DUŻO SUKCESÓW, MYŚLCIE POZYTYWNIE itd. itp. ...

Ufff... Trochę się rozpisałem :D

_________________
adin, dwa, tri.....


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt 17 sie, 10 20:44 
Globalowicz

Lokalizacja: Wrocław
No się rozpisałeś hehe

Co do mnie:
1. Zdecydowanie Tranal & Depress ;)
2. Greg Nocca
3. Raven

Jak dla mnie to 1 miejsce zdecydowanie dla tego duetu ;) Kawał dobrej roboty moim zdaniem. Bardzo ciekawy pomysł. Co do techniki to dużo nie powiem :D Sam mam 16 lat i zajmuję się "produkcją" od pół roku.

Taki konkurs to bardzo fajna zabawa i okazja, żeby się "pokazać" ;)

Pozdrawiam.

_________________
http://www.myspace.com/7cloudsmusic


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt 17 sie, 10 22:48 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Lubin
No, 7 Clouds, w ankiecie to widać, że na ciebie też dużo głosowano :) Gratuluję Najlepszym ;) (Ravenowi, Tranal & Depress, Eugene Karnak i Tobie :) )

_________________
adin, dwa, tri.....


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: czw 19 sie, 10 13:18 
Globalowicz

Lokalizacja: Gliwice
Ja osobiście, i nie tylko osobiście, chciałem podziękować za głosy na nasz remix. Remis na pierwszym miejscu to wielki sukces.

Teraz troszkę słów ode mnie na temat samego konkursu:

Idea tych contestów jest idealna. Jednak ostatnimi czasy można zauważyć spadek zainteresowania. Nie wiem czym jest to spowodowane. W przednich edycjach wypowiadało sie i głosowało więcej osób. Możliwe że to wakacyjny czas działa ospale na ludzi, a może to gatunek który tak dzielnie tutaj wyznajemy staje sie coraz mniej popularny na rzecz mocniejszych pozycji których niewątpliwie przybywa na rynku.


Tak czy inaczej gratuluje zwycięscy i przegranym. To był ciekawy czas pełen napięcia w oczekiwaniu na rezultaty.

Oczywiście zachęcam do śledzenia nas na naszym myspace.

Jesteśmy otwarci na współprace


Tranal & Depress.

_________________
http://www.soundcloud.com/kamildepress

http://www.myspace.com/tranaldepress
http://www.myspace.com/kamildepress


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob 21 sie, 10 21:39 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Lubin
KamilDepress pisze:
Teraz troszkę słów ode mnie na temat samego konkursu:

Idea tych contestów jest idealna. Jednak ostatnimi czasy można zauważyć spadek zainteresowania. Nie wiem czym jest to spowodowane. W przednich edycjach wypowiadało sie i głosowało więcej osób. Możliwe że to wakacyjny czas działa ospale na ludzi, a może to gatunek który tak dzielnie tutaj wyznajemy staje sie coraz mniej popularny na rzecz mocniejszych pozycji których niewątpliwie przybywa na rynku.


No, coż mogę powiedzieć .... Trance już nie jest tak popularny jak kiedyś, ale jeszcze się trzyma na poziomie. Mam nadzieję, że podczas GTRC 006 ludzie będą bardziej zainteresowani przebiegiem konkursu.

_________________
adin, dwa, tri.....


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
cron


Powered by GlobalTrance.pl © 2007-2012