Kliknij po Koszulki GlobalTrance.pl
Dzisiaj jest sob 05 gru, 20 00:14


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz 14 gru, 08 18:36 
Moderator
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Kato
KIlka Kolejnych 8)

http://s418.photobucket.com/albums/pp26 ... _Devil.jpg

http://s418.photobucket.com/albums/pp26 ... d_Evil.jpg

http://s418.photobucket.com/albums/pp26 ... _Angel.jpg

http://s418.photobucket.com/albums/pp26 ... nt=785.jpg

http://s418.photobucket.com/albums/pp26 ... nt=786.jpg

http://s418.photobucket.com/albums/pp26 ... nt=790.jpg

http://s418.photobucket.com/albums/pp26 ... nt=794.jpg

http://s418.photobucket.com/albums/pp26 ... nt=796.jpg

_________________

So much music too, little time



Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 21 gru, 08 16:00 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Bydgoszcz
Smerf to Twoje grafiki?? te wszystkie??

_________________
Pomnóż siłę melodii i basu przez nieskończoność, dodaj do tego głębie wieczności, a otrzymasz zaledwie szczyptę tego, CZYM JEST TRANCE...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr 24 gru, 08 10:46 
Moderator
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Kato
Hymmm, może innaczej przeze mnie zrobione :)
Ale nie moje , prawami autorskimi grafik
nie objołem bo po co :haha:

Po swietach moze siadne przed programem
i zrobie z dwie , trzy nowe :victory:

[ Dodano: Sro 24 Gru, 08 10:50 ]
Dodajac troche jeszcze to te najbardziej kolorowe'
z aniołami i nietylko robilem sam, w pierwszym poscie
te kilka tapet robiła mi kolezanka kiedys :girl: :girl:

I jest tez kilka fotek mojego miasta, nieco podrasowane
na PF (originalnie tak niewyszly :haha: )

_________________

So much music too, little time



Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr 24 gru, 08 11:05 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Bydgoszcz
jesteś genialny ;o
cholerka jak ja uwielbiam takie rzeczy!!! :)

_________________
Pomnóż siłę melodii i basu przez nieskończoność, dodaj do tego głębie wieczności, a otrzymasz zaledwie szczyptę tego, CZYM JEST TRANCE...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr 24 gru, 08 12:33 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: TORUŃ
moje perspektywy...

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr 24 gru, 08 12:56 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Hajfa
szacun.

_________________

Una Hamm. Progressive is dead :(


Obrazek



Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: śr 24 gru, 08 13:00 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Bydgoszcz
z kwiatuszkiem śliczne, ato drugie to to co to?? ;>

_________________
Pomnóż siłę melodii i basu przez nieskończoność, dodaj do tego głębie wieczności, a otrzymasz zaledwie szczyptę tego, CZYM JEST TRANCE...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt 26 gru, 08 17:29 
Moderator
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Kato
Swieta sie koncza nio i bylo mnustwo czasu posiedziec
na programie i były %%%% :P :P :P :P wspomagajace
fantazje :victory: A oto co wyższło :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Udało mi sie tego zrobic wiecej.Dlatego jesli Martooha
masz smaka obejzec wszystko odkierunkowuje na
Myspace.com/wojciecswp :) [/list]

_________________

So much music too, little time



Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt 26 gru, 08 21:27 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Bydgoszcz
cholerka smerf, ale dałeś mi wizję!!!!! ale narazie cicho sza, nic nie mówie ;>
a powiedz mi jak to jest, Ty te grafiki tworzysz od podstaw?? czy przerabiasz jakieś wzięte skądś?? opowiadaj :D

_________________
Pomnóż siłę melodii i basu przez nieskończoność, dodaj do tego głębie wieczności, a otrzymasz zaledwie szczyptę tego, CZYM JEST TRANCE...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pt 26 gru, 08 22:32 
Globalowicz

Lokalizacja: Poz.
te prostsze abstrakty może od podstaw, ale reszta przerabiane. Od podstaw to np taki jak czwarty obrazek można robić tygodniami czasem ;p oczywiście jeśli postać będzie rysowana ręcznie, bo jak zdjęcie to odpowiednio krócej, bo spora część roboty odchodzi :) w tak małym formacie nie widać czy to było na podstawie zdjęcia czy rysowane

_________________
Konwertuje mp3 do wyższej jakości. Tanio!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob 27 gru, 08 13:24 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: TORUŃ
uchwyt od lampki :P hehe
z grafik najbardziej podoba mi się zdjęcie 4 :)

Oczy...
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob 27 gru, 08 13:54 
Moderator
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Kato
Powiem Tak:
Wszystkie jakie zamiesciłem tutaj oraz te ktore sa na myspace moim a
jest ich tam wiecej, sa robione on podctaw, czasami jest to 3 , czasami 10,
czasami 40 zdjec w jednym. W małym formacie poniewaz trwa krucej robie
nie czegos kratka po kratce ( mniej wiecej jak papier milimetrowy) Czasami mi
sie zdaza siedziec po kilka dni jak w przypadku jednego anioła dla kolezanki i
jest to np 15 zdjec w jednym. Zeczywiscie rysowanie takiej grafiki czasami
trwa z miesiac albo i dluzej jesli sie to robi recznie, ale ja uzywam obecnie 3
programow (ktore nieco kosztuja - pelne tlumaczone na ANG wersje)

Mysle ze taletu to ja niemam tylko wiekdsza wiedze od zwyklego
uzytkownika komputera i ogramna fantazje oraz umie dojzec
wiecej co wykozystuje w ten a nie inny sposob. Recznie tez potrafie
niejedno narysowac :P Ale obecnie tego od dawna nierobie
(czasaowo bym niewyrobil przy moich obowiazkach), dlatego ulatwiam
sobie w ten sposob.Zbieram tez na odpowiedni sprzet, ktory mi
pozwoli rysowac reczne wyszystko i odbierac na komputerze
(co pozwoli mi na wiecej niestety sam program kosztuje do
tego sprzetu 2,300 + 1200 ;( ;( ;( ;( ;( ;( (Elektroniczne przybory)

Natomiast z kad biore natchnienie i z kad mam taka fantazje
zdradzam tylko osobiscie przy kawie :victory: :victory:

Zdjecia wyzej sobie skopiowałem na dysk, moze cos z nimi zrobie
(ala grafika z okiem u mnie) ale bym cos musial wiedziec o tej
osobie ktora jest na zdjeciach a raczej jej oczy (wlasnie tak to j
est jak robie cos z niczego mozna powiedziec dla kogos)

Dałem Tobie wizje mowisz hymmmm, w ramach podziekowania
napisz na pm co do kladnie bo mnie ciekawosc zera
:P :P :P :P :P

Kiedys mi sie zdazylo ze robilem prezent urodzinowy dla kuzynki
od kolezanki, ktora mnie poprosila albym narysowal w wiekszym
formacie imie jej kuzynkiu. Zgodzilem sie ,narysowalem ,przekazalem.
Niestety kuzynka od kolezanki sie w tym rysunku zakochala a puzniej
w smerfie, niestety jej nazeczony mnial
duze pretensje :brick: :brick: :brick: :brick: :brick: :brick:

Aktualnie nazeczonego niema od kilku miesiecy a
smerfa juz niekoffa tylko nienawidzi - bo pitnol :superman:

[ Dodano: Sob 27 Gru, 08 14:30 ]
Opowiadajac dalej to dam dla kolezanki :girl: przyklad :)
Mianowicie:

Obrazek

Ta abstrakcje (babeczke) ukuchcila moja siostra :girl: na
swieta w kuchniu, do ktorej tez mnie zadko wpuszczali
zebym niezjadl wszystkiego przed wigilija :haha: , wracajac
do tematu ja tylko zrobilem zdjecie, dodalem motylka i zmienilem
tło , a wyglada jak kazdy widzi, a siostra teraz szpanuje jaki
to mam talet cukierniczy :haha: :haha: :haha:

Obrazek

Takze czasami natchnieniem jest dla mnie jedzenie ktore
mi siostra przyzadza - jak wiadomo jak kobieta :girl: robi to
smakuje lepiej :P :P :P :P

_________________

So much music too, little time



Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob 27 gru, 08 20:14 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: from the speaker
ale śliczne te babeczki :) Twoja siostra musi miec talent kulinarny i artystyczny..
aż szkoda takie jeść! :heart:

_________________
pojawiam się i znikam, pojawiam się zazwyczaj

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob 27 gru, 08 22:49 
Moderator
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Kato
Elle
Cytuj:
ale śliczne te babeczki :) Twoja siostra musi miec talent kulinarny i artystyczny..
aż szkoda takie jeść! :heart:


Siostra :girl: Ma talet kulinarny , artystyczny nie. To
jej brat ma zdolnosci artystyczne :victory: i podobno
jest kucharzem :haha: Natomiast na babeczki
do dzis dnia mi slinka ciekne :P poniewaz niestety
piekła dla swojego boyfrenda i nic mi sie niedostało
;( ;( ;( ;(

_________________

So much music too, little time



Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: sob 27 gru, 08 23:35 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Bydgoszcz
Emilko - oko numer 7 tak sie patrzy, że prawie zabija :) piękne :) weź może aparat i rusz w świat :) makro robisz super :)
Smerf - graruluje i wiedzy i talentu i wyobraźni i co tam jeszcze posiadasz:) kocham takie grafiki, serio :) babeczki rzeczywiście śliczne, dobrze, że po świętach jestem tak pełna, że nie mam ochoty na słodkie, bo pędziłabym już do kuchni i kolejne kalorie w siebie wciskała :D
co do mojej inspiracji... ;> napisałabym na forum ogólnym, ale nie chce zapeszać, hih :D ale ponieważ Tobie zawdzięczam tę inspiracje, to dostaniesz PW :P

_________________
Pomnóż siłę melodii i basu przez nieskończoność, dodaj do tego głębie wieczności, a otrzymasz zaledwie szczyptę tego, CZYM JEST TRANCE...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 28 gru, 08 14:20 
Moderator
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Kato
:girl: Martooha:
Cytuj:
ale ponieważ Tobie zawdzięczam tę inspiracje, to dostaniesz PW :P


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________

So much music too, little time



Ostatnio zmieniony wt 30 gru, 08 16:39 przez swp, łącznie zmieniany 4 razy

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 28 gru, 08 17:29 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: TORUŃ
sorki ale już nie mogę...
popraw pisownię...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: ndz 28 gru, 08 20:36 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: z domu :P
emilka010 pisze:
sorki ale już nie mogę...
popraw pisownię...


Dołączam się do apelu koleżanki. Ciekaw jestem czy jak będziesz chciał znaleźć pracę to też nie będziesz zwracał na to uwagi :bad: Poza tym, jeśli masz problem to sobie zainstaluj Firefoxa w naszym ojczystym języku. Podkreśla na czerwono wszystkie byki :o

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: pn 29 gru, 08 22:54 
Globalowicz
Awatar użytkownika

Lokalizacja: from the speaker
Na prawde piękne grafiki. Ja jestem wielbicielka wszelkiego rodzaju artystycznych zdjęć, kolaży, blendow etc. Kiedyś dużo 'siedziałam' w Photoshopie, ostatnimi czasy brakuje mi na to czasu. Ale zawsze jest miło popatrzeć (szczególnie ta z nutami - niesamowita!)

Btw. Jeśli faktycznie kolega nie zwraca uwagi na błędy i jest ich świadom, to zwracam honor-jest się o co wkurzać, chociaż ja mam zasadę, żeby nikogo przedwcześnie nie krytykować. Skoro tak robi, widać musi być jakiś tego powód (dysleksja, dysortografia) - nigdy nie wiesz do końca, wówczas to nie jest wina tego człowieka. Nie można oceniać jeśli nie zna się motywów..

_________________
pojawiam się i znikam, pojawiam się zazwyczaj

Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: wt 30 gru, 08 14:38 
Moderator
Awatar użytkownika

Lokalizacja: Kato
1. Elle: Dziękuje za kilka miłych zdań
2. Emilka010: Jak juz wiesz nie zwracam na to uwagi, nie przywiazuje do tego jakiej kolwiek wagi, umie sie do tego przyznac - trudnio zeby było innaczej jak to prawda i jestem tego swiadom, i przeprosiłem w tamtym czasie. (raz juz o tym wspomniałem)

Wiec drugi raz był niepotrzebny, raz wystarczy powiedziec - ale jeszcze raz przepraszam i obiecuje ze puźno w nocy niebede robił postów , aby niebyło tak banalnych postów

Wybaczcie ale ja jestem szczery i swiadomy zarazem tego co napisze nizej i nie bede tego załował

3.Szneke
K***** raz niewystarczylo ci uwagi zazucic musisz byc niemiły ? ni h*** według przysłowia teraz:

Sorry pracuje od 17 roku zycia i mam sie całkiem niezle obecnie z płaca za to co wykonuje ,z matury miałem 6 z ustej z pisemnej 4 za BŁENDY, a z pisaniem np cw niemiał bym problemu jak bym chciał prace zmienic, z pisaniem esejow, prac zaliczeniowycjh i kiedys z obrona na pierwszych studiach tez niemiałem problemow

Ps: Gowna zwanego lisem niebede instalował !!!!

A w dziszjeszych czasach pracodawca nieprzyjmuje Twoich błedow w pisowni albo ich brak tylko Twoja kulture i wiedze - tyle

Ale specjalnie dla Ciebie bede korzystał z Pakietu Office zanim napisze posta

_________________

So much music too, little time



Ostatnio zmieniony wt 30 gru, 08 15:57 przez swp, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  


Powered by GlobalTrance.pl © 2007-2012